بازی اکشن XCOM: Enemy Within

  • ۷۰۸

XCOM: Enemy Within “ایکس کام: دشمن درون” بازی خارق العاده با طراحی کم نظیر در سبک بازیهای اکشن از استودیوی 2K, Inc است که داستان بازی از جایی آغاز می شود که ارتشی از موجودات ناشناخته به پروژه ای تحت عنوان XCOM که به نوعی تنها امید بشریت برای ادامه زندگی است، حمله می کنند.

بروزرسانی : مشخصات اندروید و ای او اس قرار گرفت

رده سنی: +17
مشخصات مورد نیاز بازی (اندروید)
ورژن اندروید 4 و بالاتر
رم اجرایی 2 گیگ و بالاتر
فضای مورد نیاز 3.2 گیگ و بالاتر
امتیاز بازی 4.2 از 5
قیمت بازی در فروشگاه گوگل 1.99 دلار

دانلود

دانلود دانلود

 آموزش نصب بازی دیتا دار اندروید 

مشخصات مورد نیاز بازی (ای او اس)
ورژن ای او اس 9 و بالاتر
دستگاه های پشتیبانی شده ایفون 5 و بالاتر
ایپد 3 و بالاتر
ایپد مینی 2 و بالاتر
فضای مورد نیاز 3.5 گیگ و بالاتر
امتیاز بازی 4.3 از 5
قیمت بازی در فروشگاه اپل 1.99 دلار
دانلود

تیمی به فرماندهی شما برای مبارزه با این بیگانگان فرستاده می شود و وظیفه شما برای مبارزه با این موجودات ناشناخته، علاوه بر جنگ و صحنه های پرهیجان مدیریت اعضای تیم، مرکز فرماندهی، ارتقا نیازهای تیم، مدیریت منابع و غیره است و اگر در هر کدام از این عوامل شکست بخورید به شدت با حمله بیگانگان روبرو خواهید شد!
انواع سلاح های مختلف در اختیار شما قرار داده می شود تا بتوانید دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و استراتژیک اندروید هستید بدون شک XCOM: Enemy Within با ساخت فوق العاده به همراه گیم پلی درگیر کننده و صداگذاری هیجان آور نظر شما را جلب می کند.
بازی از المان های جدیدی برخوردار است و یکی از این المان های جدید امکان حرکت دادن کاراکتر ها و انجام دستور در برهه های زمانی مختلف است! دیگر تغییر مربوط به تعداد سربازهای قابل کنترل است، همچنین می توانید در طول بازی با شکست دشمنان بیشتر XP دریافت کنید و قابلیت های سربازهایتان را ارتقا دهید، بسته های سلامتی دریافت کنید، سلاح های مختلفی چون نارنجک، تفنگ و… بخرید!

#منبع متن بازی: فارسروید

نظرات: (۰) نظرات و سوالات خود را با پاور رایانه در میان بگذارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی